Hjælp til Bogføring

Find svar på Ofte stillede spørgsmål & generelle hjælpeguides.

Vi har lavet en række hjælpeguides til brug i dagligdagssituationer og generel forståelse i brugen af systemet.

Guides ligger under kategorien med samme navn som menu punktet.

Opsæt dit rykkerflow

Sådan opsætter du rykkerflowet i kERP – En komplet guide

I denne guide gennemgår vi trin for trin, hvordan du opsætter og tilpasser rykkerflowet i kERP, så det passer til din virksomheds behov. Vi har gjort processen enkel for dig ved at oprette standard rykkerprocedurer, som er fuldt ud i overensstemmelse med dansk lovgivning.

Fordele ved kERP’s standard rykkersystem

Når du benytter de foruddefinerede rykkerflows, får du en løsning, der er skræddersyet til at overholde de gældende regler for rykkerskrivelser. Hvis du dog har brug for at tilpasse rykkermønstret efter din virksomheds specifikke behov, tilbyder kERP også mulighed for fuld fleksibilitet.

Tilpas rykkerflowet til din virksomheds behov

Hvis du ønsker at ændre antallet af dage mellem rykkere, justere beløbsgrænserne eller procentreglerne, eller tilpasse teksterne i rykkerskrivelserne, kan dette gøres nemt og hurtigt i systemet. Du har mulighed for at personalisere dit rykkerflow, så det matcher dine præferencer og de krav, du ønsker at stille til dine kunder.

Sådan gør du:

  1. Gå til Indstillinger i hovedmenuen.
  2. Klik på Rykker-sektionen.

Her vil du få det fulde overblik over dine nuværende rykkerprocedurer. Du kan vælge at redigere eksisterende rykkerskrivelser, slette dem, eller oprette helt nye rykkerflows fra bunden. Uanset hvad du vælger, sikrer kERP, at processen forbliver enkel og intuitiv.

Ved at følge disse enkle trin kan du optimere din virksomheds rykkerhåndtering og sikre, at dine kunder får de nødvendige påmindelser til tiden, uden at gå på kompromis med lovgivningen.

Mener du der mangler en guide? Så er du velkommen til at smide os en mail på post@kerp.dk

Kontakt os

Enten via kontaktformularen eller direkte pr email post@kerp.dk